Afraaaa bende senin gibi çok korktum birde benim ikinci gebeliğim.geçen hafta çarşamba spinalle doğum yaptım ve böyle güzel bi doğum şekli olamaz dedim.herşey harikaydı.ne baskı,ne dokunuş ne başka bişiy hissetmedim.doktorum ve ekibi mükemmeldiler.müzik dinledik şarkılar söylediler sohbet ettik ve tam 40 dakika içinde herşey bitmişti.benim sadece tansiyonum düştü operasyonda oda normalmiş.doğumdan 3-4 saat hissetmeye başladım 7 saat sonunda da ayaktaydım ve dimdik yürüyordum.buarada mutlaka bol su ve şekersiz sade kahve mutlaka tüket ben bunlar sayesinde ne bel ne baş ağrısı çekmedim şükür.şuan 4.gün iş dikişlerimde ağrı var oda tezcanlıyım yerime duramıyorum diye büyük ihtimal ama çok şükür iyiyim