Ebru-23 yılmaz genco ben ona gidiyorum ve şuana kadar da memnunum ve adını gerçekten çok duydum eli çok hafif çok iyi ilgili diye herhangi bir sorun olunca watsaptan yazıyorum hemen dönüş sağlıyor ondan önce 3 doktora gittim en son yılmaz beyde karar verdim ve hastane de güzel temiz