Diqudiqu Merhaba bebeğimiz erkek olucak Allah nasip ederse ancak isim arıyoruz fakat bulamadık. İki isim veya tek isim olabilir. Aradığımız isimler herkes de olmayan ör:eymen vs. Aradığımız isim aslında çok fazla akla gelmeyen ama klasik eski bi isim. Şair ismi olabilir Ozan ismi olabilir yada uyumlu iki isim olabilir. İlla birilerinin ismi olması gerekli de değil. Farklı bi isim koyucaz derken herkesleşmek istemiyoruz açıkcası.
Aysenurozbay Diqudiqu ben eray alp , alperay, eray berk koymak istyorm bunlardan hangisini koyacagm belli degil canm ilk oglumun ismi hüsem anıl
esmaozan bizde aynı dusundugumuz icin o yuzden isim bulamiyoruz bulamadikta bi bucuk hftaya cocuk dogacak hala ismi yok
Sekerlik Barlas dusunuyoruz anlamı kahraman savaşçı hem eski isim hem herkesde yok hem eski hem zamana uyan
Merasaf Benim ilk oğlumun adı Ömer Asaf 6 yıl önce bu kadar yaygın değildi tabii nasip olursa bir oğlumuz daha olacak Ali Agah ile Gani Agah arasında kaldık 🙄