Kizkiza Kızlar 3 gün gecikmem vardı test yaptım silik çıktı dün kan verdim 2.30 çıktı sizce varmıdır 11 inde regl olmam gerekiyordu
Kalbimmmmmm Kizkiza ben gebelik testi yaptım benimkide silik çıktı hastaneye gittim ultrasonda kese göründü 5 haftalık hamileydim ve şuan 14 haftalık olduk 😍😍kan vermedim kan hakkında bilgi sahibi değilim 🤦🏼♀️
HMBD Kizkiza Üzmek istemem ama 5 üstü gebelik sayılıyor canım ama geç döllenmede olabilir bir kaç gün geçince tekrar ver canım kan 😍🫶🏻🙏🏻
Kizkiza Mekklc hala olmadım bakalım bekliyorum test de yapmadım kan da vermedim inşallah vardue kan vermeye korkuyorum ya çıkmaz diye
Mekklc Kizkiza valla benim testim pozitif çıktı qma ben bile korkuyorum kanda çıkmaz diye 🤷🏻♀️ bu ay herkeste gariplik var gibi herkesin regli geçiyor ama gebe değil