Lavaboya gittim yine pembe leke geldi bugün 29+2 doktora gittim doktor batikonla içini temizledi vajinanın mantar var diye temizlerken zorladı ya bana ondan gibi geliyo çünkü baya tahriş oldu bugün rahim ağzı uzunluğunda da sorun yoktu böyle bi sorun yaşayan var mı