Fattiko Merhaba, 6 haftalık gebeyim ve kese kenarinda hafif kanamam var. Bu şekilde gebelik geçirenler var mi ? Progestan kullanıyorum vajinal ve ne kadar tehlikesi var merak ediyorum
Der_0 Fattiko dikkat edip ilacını düzenli kullanırsan ağır iş yapmadan uzanarak bir süre geçirsen bi sıkıntı olmaz canım
Citlembikk Fattiko canım bende 8 haftalıkken yaşadım hafif lekelenme iki gün sürdü peçeteye geliyordu arada sadece benim ama korkttum doktora gittim kese arkası kanama alanı oluşmuş hafif dedi ama düşük tehliken yok bebek gayet iyi dedi progestana bile gerek duymadı ama benim için rahat etsin diye al kullan dedi hiç bi zararı yok onun zaten tutunmasını sağlıyor bebeğin bir hafta kullandım sonrasında gittim kanama alanım bitmişti
mine3444 Fattiko benim 5. Hafta kırmızı kan geldi adet gibi kanadım üç gün. Sonra lekeye döndü. 9. Haftada bitti gibi. Doktor az kalmış bu da dokulecek peceteye gelecek dedi az az geldi bitti gibi. Su an 11. Haftadayim herşey şükür yolunda. Duphaston kullanıyorum sabah akşam iciyorum. İki kez de iğne olmuştum. Bol su ic geçecek
Fattiko Citlembikk kanamam alttan hic gelmedi haftaya gel alttan muayene edelim dedi. Kalp sesini de duyduk çok şükür. Daha önce bir düşük bir kimyasal gebelik biraz travma yaşattınız korkuyorum açıkçası coraspin ve folidace kullanıyorum. Düşecek diye rüyalarıma giriyor artık
EcemCelik Fattiko bende aynı şekilde hem 2 defa biyokimyasal düşük hemde kese arkası hafif kanamam vAr. Ecopirin folik asit fitil olarak progesteron kullanıyorum. 🙏🏻 şifa olsun inş bize
Citlembikk Fattiko bende düşük yaptım daha önce insan hep tedirgin oluyor ya dokuz ay boyunca da sürecek galiba bu korkumuz bebeğimize bişey olmasın diye ama korkulacak bişey yok siz yinede dikkat edin ağırlık kaldırmayın dinlenin bol bol inşallah geçer
Mervektk1126 Fattiko ilk haftalar benimde vardı 35 haftalık oldum dinlen ilacını kullan bişeycik olmaz inşllh
Nurr2203 Fattiko canım bende 8 haftalikken yaşadım kanama alanlarım vardı 20 gün boyunca hastane yattım bebek kendiliginden düşünce kist olduğu ortaya çıktı dusuk iğneleri vuruldum ağrı kesiciler kan aldım hiç biri fayda etmedi sonrasında ameliyata karar verildi oldum geçti gitti inşallah sizin ki hemen geçer böyle bi acıyı yaşatmaz Rabbım kimseye