Fattiko çocukluğumdan beri kedilerle iç içe olmama rağmen toksoplazma bende de çıkmadı, beni de uyardılar ama sadece kedi konusunda değil, et, sebze-meyve yıkanması konusunda da. Evdeki kedilerin her türlü parazit bakımları var. Ama yine de kumu sen temizleme dedi mecbur kalırsan da eldivenle dediler. Sokakta kedilerim var dedim hatta, onları da aynı şekilde maske ve eldiven ile, biraz arana mesafe koyarak beslemeye devam et dediler. Sokaktakileri evdekilerden tabii ki daha riskli buldular. Ama tokso testi çıkmadan üç gün önce falandı sokaktan eve kedi getirmiştim yavru :))) daha sonra kan verdim, daha sonra sonuç çıktı hatta :))) neyse
. Öyle böyle doğuma az kaldı :)?? Önlemlerinizi alın ama rahat olun..