Kuzeyinannesi0660 HusnaNur1107 ya benimki de aksine 39 hafta olduk hem sertleşti hem de uçları acıyor baya hassaslaştı yara değil ama sanki yara varmış gibi:( seninki bebiş doğunca illaki dolacak hiç merak etme canım🙏🙂
Gizm16 HusnaNur1107 bnde aynıyım salı doğum var Allah nasip ederse 39haftaligim sütüm olmuycak diye endiseleniyorum
HusnaNur1107 Kuzeyinannesi0660 çok afedersin jel gibi göğüslerim çok tuhaf his İnşallah dolar aklıma takıldı