8+2 yım tüp bebek ikizleri bkeliyoruz 2 kez kanamam oldu 5+5 ve 7 haftada hala kahverengi akıntım bitmiyor artık stres yapmıyorum çünkü kanamayı çok tetikliyor hiçbir iş yemek yapmiyorum annem kayınvalidem bakıyor sagolsunlar arada yürüyüş yapıyorum kısa kısa evin içinde çok ayakta kalınca belim ağrıyor benimde ara ara kasiklarda oluyor ama çok sancı gibi değil uzaninca rahat ediyorum bol bol dua et canım karnıni sivazla ya mubdi ya muhyi ya kaviy Celle celaluhu ve sübhanallahi vebihamdihi oku bol bol kalbini ferah tut 🙏🙏