BuseUsta Arkadaşlar 10 ekimde doktor kontrolune bir de cinsiyet ogrenmeye gitmistim. Bebegim erkek ve 17 haftalik olmasi gerekirken 1 hafta daha gelismis dedi doktor. Karninda ödem var ama kafaya cok takma dedi. Tabii ister istemez takiyorum kafaya. Daha önce karninda odem olupta saglikla dogan bebeginiz var mi ? Korkmali miyim yoksa gecer mi ?bilgi ve tecrubelerinizden faydalanmak isterim. Saglikla kalin. 🙂