Ben de tüp bebekle hamile kaldım devlet hastanesindeki Dr riske atamayız sezeryan dedi ben normal isteyince bunlara kafanı yorma ona son hafta bebek kendisi karar verir dedi ve konuyu kapadı 😀 bi bakıma haklı tabiki normal doğum en güzeli ancak bazı durumlarda olamıyor malesef.