Burcu1997 canım ben geçen hafta gittim,ne boyunu ne kilosunu söyledi،15 haftalığız cinsiyeti bile zorla söyledi belli olmaz daha erken dedi. Kağıt falan da vermiyor,ilaç bile yazmadı,git sağlık ocağında değerlerine baktır orda yazsınlar dedi. Biraz şans işi hastane, ehline düşmek gerek. Maalesef ben iki defa gittim ikisi de beni soğuttu