Hayalmi cok tesekkur ederim canim. Sende ins saglikla kavusursun bebegine. Benim de ilk kullandigim magnezyum ise yaramamisti degistirmisti doktorum. Bu magnezyumun turleri oluyor kasilmaya iyi gelen turu magnezyum sitrat olan. Ben suan magnezyum diasporal kullaniyorum sitrat iceriyor ve cok iyi geldi fakat devlet karsilamiyor biraz pahali. Sen yine bir sorarsin doktoruna sitrat iceren devletin karsiladigi ilaclarda var cunku.