Beriliko ya bende burda farkli fiyatlar gördüm aradım telefonda bilgi veremioz dedi.orda bı ark çalışıyor ona sordurdum disaridan hastaya 310 doktorun icerideyse 180 sendikaliysan 148 dedi +muayene ucreti almasalar ne iyi olucak bı ara sadece dkp vermistim 15tl gbi bişey yada keşke öyle olsa 😣