Eceaysezdmrr Kızlar 12+5 de özel gidişatı kız gibi ama çok hareketli dedi bekleyelim dedi 13+1 de devlette sordum erken daha 5 hafta sonra gel dedi Devlette başka doktora randevu aldm oersembeye 14+1 oluyoruz sizce bilgi verirmi sizler devlete ne zmn ögrendınız
Eceaysezdmrr hunilimom yaaa nasıl sabredecem bilmıyorum kızımı 11 haftalıkken ögrendım ama o doktorumuz tayın oldu gıttı
hunilimom Eceaysezdmrr ilk de özel takipliydim söylemedi hiç devlete gittim direk soyledi 2. De doktorum 15 den önce söylemiyorum demişti 12 de sormuştum