seruveni zararlı değilde onun dozu yüksekmiş. Ben ilk sağlık ocağında öğrenmiştim hamileliğimi ve aile hekimi folbiol yazdı ama bi tane hapı 4e böl öyle iç dedi, yani 4 günde 1 folik içmiş oluyordum 5 haftadan 7.haftama kadar böyle kullandım. Sonra kadın doğum doktorum folbiolu kullanma yüksek doz dedi ocean mummy önerdi onu kullandım