Merhaba canım anneler. Bugünlere geldiğimiz için çok şükür. Çünkü 26 haftalıkken erken gelmeye çalıştı oğlum hastaneye yattım ciğer geliştirici ve endol kullanıldı. Taburcu olduktan sonra progestan kullandım 36. Haftada bırak dedi doktor bıraktım ama hala tık yok beyefendi de. Cumartesi doktor kontrol etti ve 1 parmak açıklık var dedi. Bebeğe kordon dolanmış birde normal doğum istiyorum Allah nasip ederse ama kordon işimizi karıştırabilirmiş. Hurma yiyorum meryem ana otu aldım. Ahududu çayı bulamadım. Onu nerden bulabilirim migrosta vardı bi karışık bi çay içinde ahududu oranı %0.5 diyordu. Almadım. İlişkiyede hiç girmiyorduk korkudan ilk kez onuda denedik. Merdiven inip çıktım yürüdüm bakalım ne olacak tavsiyeleriniz varsa dinlerim. Şimdiden hepinize sevgiler diliyorum. Sağlıcakla kucağımıza aldığımız günler gelir umarım. Bizde pızitif dığum hikayemizi yazıp anneleri umutlandırırız☺️☺️🧿