Merhaba kızlar 31 haftalık gebeyim 2 gün önce lekelenme yaşadım tam kan rengi değildi hastaneye gittik yatış verip gözlemlediler nstye bağlandım kalp atışları iyiydi ve sancım yoktu açılma yoktu 1 gece kalıp çıktık ama şimdi adet sancısı gibi sancım oluyo hafif hafif ve baskı hissediyorum belki de korktum bilmiyorum erken doğum olur mu