Hlalcg bildiğim kadarıyla ve spinal anesteziyle doğum yapmış biri olarak spinal de belinden bı iğne yapılıyor belinden aşağısı uyuşuyor öyle doğum yapıyorsun epidurelde yine yeni iğne yapılan yere bı katetr yerleştirip ordan ağrın oldukça ilaç veriyolar bana böyle anlatmisdi bı arkadaşım epidureli ama tam kesin bilgidir bilmem spinal olduğum için ondan eminim.