Hll24 ya bunun standart bir şeyi yok bence. Doktor bana olasılıklardan bahsetti ama hiçbir olasılık olumlu veya olumsuz sonuç diye değerlendiriliyor. Bende de kabızlık korkusu vardı, doktor bana kabız olma demişti ben de duphalac almıştım doktorum onu yazmıştı. Ama kullanmadım, kayısı (kuru/gün kurusu) yemiştim. Hiç yaşamadım. Ve bende tek bir belirti olmadı :) bi bi ufacık ağrı ne bi minicik kanama, hiçbir şey…!! Öyle tavana bakıp yagmanıza gerek yok, yer yer oturun, evde dolaşın ama ağır iş yapmayın. Ben makina bile boşaltması genellikle de hareketsiz ve sabittim ama üçüncü sabah kahvaltı için dışarı çıktık ve akşam geldik eve :)) iki gün hareketsizlik ten sırna epey yürüdük falan. Belirti olmayınca ‘acep olmadı mı’ fikri geçti aklımdan açıkçası ama ben test gününü bekledşm öyle böyle bunların üzerinden 28 hafta geçti :?)) Darısı başınıza !!!!