3babyannesy Paramedik16 aynı bende gıdığm fln çıkmış yanlarm belim et tutmuş ne giydiğim yakışıyor ediyor, nefes nefese zor dönüyrm zor kalkyrm kilonun eksileri bunlar işte hantallastm iyice, duzelcez diye umut ediyrm 🥴
Paramedik16 3babyannesy hepsini yaşıyorum yaaa yatıp kalkarken öyle çok yoruluyorum sanki dersin tüm evi temizlemiş 😂 şubat gelsinde doğurayım diye bakıyorum
Fatosbulut 3babyannesy 48 dim şimdi bakıyorum 46 falan geliyorum yiyorum da baya anlamadım bende neden böyle oldu kusmam falan da yok
seyma9188 3babyannesy Bu sabah tartıldım 6.5 kg almışım 62.4 le başladım 68.9 olmuşum 😅 31+3 haftalığız🥰
Eldgrn 3babyannesy değilsin bozma moralini hamileliğin keyfini çıkar kiloyu tutamayinca keyfine bakıyorum bende
SuY 3babyannesy lütfen kiloya hiç takılmayın sizin ve bebeğinizin sağlıklı olması çok daha önemli. Siz sağlıklı bir şekilde beslenmenize önem verin kilolar doğumdan sonra kalmıyor
Nazyapiyo_ya 3babyannesy inan bana bacım doğumdan sonra hiçbiri kalmıyor ben 20 kilo aldım ilk oğlumda 50 ile hamile kaldım 70 le girdim doğuma bide sezeryan 12.günümde 16 gitmişti 40 ım çıktığında 48 kiloydum toplam 22 kilo 40 ımda verdim o sebeple kiloya takılıp kendini yemeden içmeden kesme tabi bu demek değilki sağlıksız beslen bebeğin ve senin için sağlıklı olan şeyleri ye kiloyuda kafana takma❤️
Udu 3babyannesy abartma bende 8 10 arasi aldım gayet normal millet 30 kilo aliyo, bunun icin kendini strese sokup bebegide huzursuz etme saglik sorununa sebep olacak bi kilo değil dogumdan sonra verirsin spor diyet bebiş 3 lü ile 😂
Patricia 3babyannesy yarın 29. Haftaya giriyorum 12 kilo aldım. Hee daha az alsaydım iyi olur muydu olurdu tabi ama asla üzülmüyorum. Çünkü ben bebek taşıyorum sonuçta. Senin gibi bende çok yemiyorum hele abur cubur hiç yemiyorum ama tuvalet sorunum olduğu için aşırı şişkinliğim var. Dert etme emzirme döneminde verirsin keyfini çıkar
Nazlican46 3babyannesy 27. Haftamdayım bende 8 kilo almışım inşallah doğumdan sonra veririz uzulmeyelim bunları düşünüp
Morning-star 3babyannesy Ben 22+6 dayım ikizlerim olacak 3kilo aldim ama gerçekten dikkat ediyorum. paketli ürün hamur işi tatlı tüketmiyorum. Sabah ogle aksam duzenli yiyorum ara öğün de yapiyorum. Eger çok kafana takacaksan sen de bu sekilde beslenmeni duzenleyebilirsin. Ama dogumdan sonra veriliyor diyorlar canim cok stres de bebislere zarar☺️
CmreKsidar Bende 19 haftalık hamileyim hiç kilo almadım normal mi biraz kafama takıyorum 16. Haftada gittiğimde bebeğin gelişimi iyi demişti doktor. Haftaya gideceğim ama hala aynı kilodayım endişeliyim.