Baharun2 Sancının illa belden mi vurması lazım,benim birer dk arayla aşağıdan vuruyo yalancı mı bu da 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Hafizeipek Baharun2 ya bu sancı dediğiniz ağrı gibi bişey mi nasıl oluyor ? Ben hiç adet sancısı çekmedim anlamıyorum 😂
Eminea Baharun2 canım ben 35 haftaligim sadece belim agriyodu bide arada kasılma normal nstye girdim kontrol icin baya sancim cikti bi gece yattim sizin zamaninizda gelmis agrilarinizi iyi değerlendirin ihmal etmeyin
Baharun2 Hafizeipek valla bende hiç çekmedim canım anlamıyorum şu an hangisi gerçek hangisi sahte 🤦🏻♀️
Fatmaasel Kaç haftalıksiniz ilk önce bel ve karın bölgesinin komple ağrıması ve sanki büyük WC gelmiş gibi bir sıkışma hissi olur nişan gibi bir şey gelmismiydi
Ygmr0334 Fatmaasel kızlar bide bana bakin belim de keskin bir şancı var ve sağ sol kasiklarima yayılıyor ara da alttan batıyor dklar çok sık emin olamıyorum
Fatmaasel Baharun2 evet olabilir yani nişan falan gelmediyse yalancı olabilir doğuma hazırlık yürüyüş yap hareket et ağrın çoğalırsa yada yüksek bir ağrı gelirse suyun nişanın falan bekleme hastaneye git tabi
Fatmaasel Ygmr0334 suyun nişanın gelmedik ve korkma yada çok aşırı şiddetli bir ağrı hissetmiyorsan korkma sonlara doğru olabilir böyle şeyler ama kötü hissediyorsaniz beklemeyin tabi
Baharun2 Eminea bende bel ağrısı yok kaynanam da kiminde olmaz bel ağrısı deyince tedirgin oldum canım
Baharun2 [bilinmeyen] benim de öyle kaç gündür,şu an alltan vuruyo bi de bebek hareketli baya midem de çok ağrıyo 🤦🏻♀️ Büyük bi ihtimal yalancı ama dediğin gibi bekleyim canım
Sakaryali54 Baharun2 dakika tut cnm ya da dus al ve bebegn hareketini takip et.karnin cok sertse bebek hareket etmiyosa git gercel sancidir o
Baharun2 [bilinmeyen] ayy bilemedim kimi de hissetmezmiş fazla o yüzden sordum yavru.Malum bi tecrübem yok 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️