12 +3 haftalık gebeyim bugün hiç bir şey yokken aniden kan içinde kaldım hemen hastaneye gittim detaylı baktı doktor plesentada kanama olduğunu söyledi iğne yaptılar ve progestan kullanıyorum şuan kanamam durmuş durumda ama çok korkuyorum varmı benim gibi böyle bişey yaşayan lütfen tecrübelerinizi benimle paylaşın