Hira3333 Bugün öğlen akıntı ile birlikte kan geldi ince çizgili kan şeklinde. Şimdide aynı şekilde geldi ama pembemsiydi akıntı. Hafif kasık ağrımda var. Son adet tarihim 7 ekimdi sizce düşük mü yoksa yerleşme kanaması olabilir mi?
Der_0 Hira3333 niye tekrar adet olmuş ihtimali kimsenin aklına gelmemiş 🤷🏻♀️ ayın gelmiştir belki canım herhangi bir test yapıp gebe olduğun teyit edildi mi ki düşük yaptığını sanıyorsun veya yerleşme kanaması olduğunu düşünüyorsun
Hira3333 @Angelmom_ Bugün pazar olduğu için doktoruma gidemedim yarın gidecem ama merak ettim endişeleniyorum doktorumda aradım cevap vermedi
Hira3333 @Der_0 Test yaptım pozitif çıktı sonra tahlil yaptırdım beta 530 çıktı doktorum hamile olduğumu söyledi adet olsam sadece kan gelirdi bence ama akıntının içinde kan pihtilari vardı🥺
ozlem_196 Hira3333 hangi ildeyseniz acil kadın doğum olan hastaneler var oraya gidebilirsiniz randevuyu beklemek zorunda değilsiniz 🙏🏻🙏🏻
Merve201119 Hira3333 umarım acile gitmissinizdir cunki hamilelikte gelen hiçbir kanama normal değildir yani birsey olmasa bile düşük tehdidi olarak değerlendirilir ve doltor ona göre ilaç verir
Der_0 Hira3333 Acile git o zaman canım kanama ve lekelenme gebelikte normal değildir telaş yapmadan soğuk kanlı bir şekilde yakınında olan bir acil kadın doğuma git bir şey yoksa bile riske atmamış olursun
Happybayby Acile gidin hemen pıhtılı gelmesi iyi birşey değil. Korkutmak istemem ama . Hakkınızda hayırlısı
Yesim_H Hira3333 acile gitmeniz gerekirdi hamilelikte kanama hiç iyi değil beklemeyin yarını düşük yapıyor olabilirsiniz.
Hira3333 @Der_0 Kanama çizgi seklindeydi sanki birşey soyulmuş kabuğunu atıyor gibi öyleydi akıntının içindeydi doku soyulması gibi umarım anlatabildim hani adet kanı gibi gelmedi o yüzden ben acile gitmedim bugün yarını bekliyorum