Merhaba arkadaşlar yarın kese görmeye gideceğiz bana dua edermisiz? Bide sol bacağımda ağrı sızıltı var 2 gündür devam eden başqa bir yerim ağrımyor leke kanama şükür yok hazımsızlık mide ağrısı oluyor qaz oluyor şişkinlik köp normali acaba? Siz neler yaşadınız 5 haftalıkta 🥰