Çarşamba günü doğumum var ve ilk kez olucak. Normalden cok korktugum için sezaryen istedim, genel anestezide de kendıme zor geldıgım için spinal istedim. Spinal olan kimle konustuysam 5 kere daha olsa yaparım dıyorlar bana da öyle bir cesaret geliyo işte.