ayseuarslan Progestan fitil vajinadan koyuyorum sabah ve akşam.. gün içinde biraz geri akıyor. Normal mi bu?
Meryyil ayseuarslan Normal ,bende kullandım akıyordu biraz ,attıktan sonra yarım saat falan yatıyordum
ballibocek ayseuarslan bana doktorum (ben günde 3 kez 2 tablet kullandık vaginal) ilk yerleltirme sonrası 5 dknotur demişti sadece. Ufak akması gayet normal. Zaten miktar vs ına göre ayarlo, dert yok ;) bol şans :)
ayseuarslan esradgn123 aynen bende öyle yapıyorum sıkıyorum da gün içinde akıyor dedim acaba etkisi olmuyor mu yanlış mı yapıyorum.
ayseuarslan Sulezeynep peki oda sıcaklığında mı yoksa buzdolabinda saklıyorsunuz? Üstünde oda sıcaklığı yazıyor ama eriyor diye emin olamadım.
Sulezeynep ayseuarslan evinizin sıcaklığına bağlı sıcaksa tabi dolabta saklayın benim mutfağım soğuk mesela ilaçları dolaba katmama gerek kalmıyor dolap gibi mutfagim🙂
Sulezeynep Hul3010 hap gibi aşırı derecede baş dönmesi yapıyor nasıl dayaniyorsuniz resmen insan basını kaldıramıyor
Hul3010 ayseuarslan evet kanama gelmisti benim acildeki doktor oyle söyledi ama ben gerçekten yapamadım ve söylenen gibi ilac akıntısı oldu birgun yaptım onu görünce korktum hap gibi içiyorum dozunu arttirdi doktorum 3 kez içiyorum
Naznaz123 Benim düşük tehlikem yok ağrılarım olduğu için doktor verdi bir iki hafta kullandım ama kaşıntı yapınca bıraktım
hulya_6363 ayseuarslan rahim içine ne kullanırsan kullan mutlaka geri akacaktr işine yarayan kısmı alıyor meraklanmayin