Zeyneppp7 cenn merak etme canım bende 5+5 im ama abartısız en az 4 aylık gibi önden gidiyr geçer umarım 🤭
Pptyaa cenn bende 7. Haftadayim öğrendiğimde beri senin gibi hazımsızlık şişkinlik var sanki dünyayı yemişim 😂
pnar-06 cenn çok iyi anlıyorum seni benimde ilk gebeliğim bende ilk haftalarda öyleydim🤭hatta akşam şişiyodu gündüz normaldi ama haftalar gittikçe normale dönüyor ☺️
Susamtohumununannesi Aynı durum bende de var kendi kendime diyorum 9.ayda napcan ben bu göbekle:) sonra sabah bir uyanıyorum dümdüz:)😂
Susamtohumununannesi Kızlar konudan bağımsız ama bir şey sorucam doğum için ebe desteği alacak mısınız?