Allahkahretmesin1 DeryaAtmaca81 sarı ve beyaz akıntı normal diye biliyorum fakat rengi yeşile dönerse enfeksiyon olabiliyor
Rmysbyzt DeryaAtmaca81 bendede oluyor idrar testi verdim temiz çıktı mantar enfeksiyonundan şüpheleniyorum ama kaşıntım yok yinede olabilir diyr düşünüyorum. Cumartesiye randevu aldım bakıcak doktor artık. Birde çok sulu akıntım oluyor benim
Tufutufu DeryaAtmaca81 normal diye biliyorum. Rengi kırmızı ya da yeşile dönmezse ve kötü koku olmazsa normal. Benimde o haftalarda özellikle üşütünce sarı akıntım oluyordu
femme DeryaAtmaca81 Bende de var sarı bazen de beyaz Ama kokusuz , yanma vs de yok , korkuyorum , hamile olduğumu yeni öğrendim Çarşamba günü doktora gidicem Normal mi acaba 😐🙄
cns__ Bende de akıntı fazla olduğu için dün kontrolde sordum doktora. Süt kesiği gibi değilse, yeşil değilse, koku ve kaşıntı yoksa normal bebek büyüdükçe artar dedi.