ruzgar0121 Yarın spinal sezeryan olacağım ben genel istedim ama doktorum önermedi.. tecrübesi olan arkadaşlar lütfen moral verin çok korkuyorum 😢💙
fatmaa37demi5 ruzgar0121 korkulacak bir şey asla değil canım. Ben bir de kontrol diye gittim acil sezeryana alındım ama hiçbir şekilde korkmadım Allah o gücü veriyor. Bebeğine kavuşacağın anı düşün. Bebegimi yanağıma koydukları an her şey benim için yeniden başladı ❤
gizemkarla ruzgar0121 en güzelini yapmıs bence sonradan tesekkur edeceksınız. Normal hem bebege zararlı hemde size zararlı . Manevi olarakta hem siz hem esınız anında bebegı goruceksnz dokunucaksnz oyle dusunun
Burculi_ fatmaa37demi5 ayy darısı başıma insallah mide bulantısı veya tansiyon düşüklüğü olmadi dimi ameliyat esnasında birde sakinleştirici yaptılar mı
fatmaa37demi5 Burculi_ ekstra panik falan olmadığım için sakinleştirici verilmedi. Sadece mide bulantısı yaşadım baya bi onu da söyledim. Birazdan geçecek dediler galiba ilaç verdiler gerçekten de geçti kısa sürede.