Esraod Evet yazar canım ama bu “ O21 “ (gebelikte aşırı kusma ve bulantı) kodunu girmesi lazım yazdırırsan söylemeyi unutma. Bu kodu girmeyince fiyatı yazdırmadan almış gibi çıkar. Genelde doktorlar bilmiyo eczacılar veriyo 2 kere git gel yapmak zorunda kalırsın 🥰