Mlsnrkfkfkfk Kızlar gecikmemin 8. Günü 4 gün gecikmede kaset test yaptım negatif çıktı ama hala da regli olmadım geç döllenmede normal mi sizce biraz daha bekleyip tekrar mı test yapsam
bbygn Bir keresinde 10 gün gecikmiştim ama negatiftim kan testinde. Doktorum kansızlıktan dolayı adet kanamasına izin vermemiş olabilir vücudun demişti. Gerçekten de kan sayımında değerlerim düşük çıkmıştı.