Adete 10 gün kala korunmayı bıraktık adetim 4 gün gecikti normalinde saati şaşmaz bi saat yiyenimi parka çıkardık peşinde biraz koştum oyun oynatırken dört beş damla kahverengi leke geldi daha gelmedi kızlar acaba gebelik olabilir mi adet olduğumda hiç kahverengi leke gelmez direk sökülürüm normalinde