Merhaba kızlar 26+3 haftalık hamileyim dün doktor kontrolünde bebeğimin kalbinde parlaklık olduğunu söyledi doktor ilk defa böyle söylediler detaylı ultrason yaptırmıştım orda bişeyin çıkmaması aklımı kurcalıyor böyle bir şey olsaydı büyük bir ihtimalle detaylıda çıkardı ortaya sonradan doktorların böyle bir şey demesi başına gelen varmı sonradan çıkması normal mi acaba