Linoosh benim böyle bir tecrübem yok ancak biz bir genetikçi.ile görüşmüştük, koç ünv’de. Orada da test yaptırdık. Orada konusu geçmişti bazı kromozomal bozukluklar ve genetik hastalıklar diye. Bazı genetik hastalıklar da ve krmz.bozukluklarda hekim tavsiyesidir demişti gebeliğin sonlandırılması (şiddetli trizomiler ha da sma gibi..) ama şöyle bir cümle kurmuştu ‘medela 6 parmak.. genetik sorun olabilir, kromozomal olabilir ama ne fark eder ki, ufacık bir şey, dert bile denmwz asla, anne babayı bilgilendirici ve sonrası için hazırlık yaptıracak konuşmalar yapsrız sadece’ demişti. Teknik olarak bozukluk mu, e evet, e sorun mu, kesinlikle hayır :)) hani derler ya, her şeyin hayırlısı, gerçekten öyle. Sapasağlam bir çocuktur şüphesiz, sağlıkla büyüsün kuzular..