Sdnryld İkisi de kız bebek için favori isimlerim ama bir bebeğin ismi İpek olacaksa sanki o bebeğin sarışın olması gerekir gibi bir düşünce var bende ( Saçma ve altında yatan herhangi bir sebep yok ama nedense öyle düşünüyorum şahsi fikrim) 😅 Benim oğlum olacak, kız olsaydı İpek ismini eşim de ben de esmer olduğum için üzülerek koyamayacaktım sanırım.