Kızlar bisey sormak istiyorum 34 haftalık hamileyim nst de bi kaç defa sancım çıktı her sancıda serumlar iğneler yapıldı bu bebeğimi olumsuz etkiler mi sizce gece de hastaneye gittik yine sancı çıktı büyük serum taktılar 3 tane hap içirdiler arka arkaya ve bana cok ahır geldi istifra ettim sabaha kadar korkuyorum bebeğe bisey olurmu sizce