Zeynepzeynepm 8 haftalık hamileyim bugün sağ kasığımda batma hissediyorum büyüdüğü içinmi sizce ? Sizde de oluyormu lütfen cevap verin ? Arada batıyor
Kubrabsyg45 Zeynepzeynepm Merve1994-01 23 haftadaym daha ne kasık ağrıları göreceksiniz 😀 ara ara böyle olucak bebek yerleşmeye çalışacak sonra büyüyor derken 9 ay çile çekicez 🎈
Merve1994-01 Merhaba, bende 7,5 haftalik Hamileyim. Bende Sol kasigimda oluyor. Sanki biri igne sapliyor gibi. Ama sanirim normal öyle degil mi?