Gitmek zorunda değilsin, beni de çağırıyorlardı burda da kan verceksınız etceksınız vs. Dıye ben zaten bayılan bi insanım hem hastanede hem sağlık ocağında kan veremem valla gitmedim de. Doktoruma dedim beni çağırıyolar diye gidebilirsin ama zorunlu değil dedi.
Sonradan hemşire bir arkadasım söyledi, sağlık ocakları gebe takıbı yaptıklarında doğum sonrası takıbını yaptıkları gebe uzerınden ek ödenek alıyorlarmış. Ben de diyorum neden bu kadar üzerime düşüyorlar 😂