Kızlar çatlatma iğnenin 10.günündeyim iç çamaşırımda çok az damla kadar bi leke gördüm acaba normal akıntı mı değil mi anlayamadım iç çamaşır renginden dolayı. O yüzden peçete koydum 2 3 saat sonra pütürlü gibi çok açık kahverengi leke gelmiş sıvı değil bilgisi olan yada yasayan var mı