Alan var mı sipariş verdik ama nasıl gelir bilemiyoruz alıp memnun kalan var mı?
Gzdeee11 ben aldım gayet güzel bir şekilde geldi bir sıkıntı olmadı memnunum
Ben öyle bi ürğn görmedim ? Bir tek Kumtel airfryer gördüm, kastınız o mu?
ballibocek yok BİM’in kendi uygulamasında var satışı
K1-fatma ay inşllah bizimki de öyle gelir heyecanla bekliyorum
Gzdeee11 ben web’ten baktım sadece Kumtel gördüm, bim app mi yüklemek gerekli ?
ballibocek evet app yüklü ordan sipariş verdik