Duygu2727 direkt kayısı ve gün kurusu da tüketebilrisiniz. Bana btiki çaylarını yasaklamışlardı (zaten pek de sevmem) ama ciddi ciddi rahatsızlık derecesi kabız iseniz ve kaysıı vibile yetersiz ise ilaç zaten verirler size. (Bana duphalac vermişlerdi tüp bebek transferim sonrasında ama ben kullanmamıştım mesela kayısı ok idi benim için, ben 28. Haftadayım ancak kabızlıkla tanıştım ühü :/