Kızlar tam 35. Haftamda kontrolüm vardı ilk kez nst ye girdim sancılarım çıktı ve doktorum yatış yaptırdı 2 gün hastanede serum yedim 2 doz ciğer geliştirici iğne vuruldum doktorum 1 2 hafta daha tutabilirsek bebeğini içerde iyi dedi. 35.haftada doğum yapan var mı herhangi bir sıkıntınız oldu mu