catandgirlmom benzer modeller almışız. Biz çevremizdeki kişilerden dönmüyor oluşunun zor olacağı ve öndeki yastığın bebek tarafından kabul edilemeyeceği bebeğin rahat etmeyeceği yorumlarını aldık. Yine internette biri bebeğin bacaklarını kaldırdığında ön yastığın altından kaydığını ve pişman olduğunu yazmış. Dönme konusunu çok önemsemedim ama kayarsa bebek aşağıya doğru diye tereddütlerimiz oldu maalesef.