Melinayinannesi Gamzenrr Nar, gebelik sürecinde tüketilebilen bir meyvedir. Nörol kusurları önlemeye yardımcı olan folik asit bakımından zengindir. Gebelik süresince folik asit alımı, bebeklerde merkezi sinir sistemi anomalilerini önemli ölçüde azaltır.
Nutelllaa Gamzenrr her gün bı tane mutlaka yiyorum çok seviyorum valla öyle olsa oğlum erken dogardi tetikliyor olsaydi
Tgcccc Gamzenrr bir gün yiyorum diğer gün suyunu içiyorum. Suyu içmek değilde yiyince kabızlık yapiyor belkide o yüzden
gizemkarla Gamzenrr gebelık hastalık degıldır. Herşeyi yiyip içebilirsiniz abartmadan canınız ne istiyorsa tüketin
Deletedmom_33 Gamzenrr valla bitki çayları hariç her şeyi yedim ben istediğim zaman. Sakatat zaten tüketiyorum. Nar, çilek, muz çok yedim
Emine_pektas01 Gamzenrr 6 haftalık hamıleyim ve dun canım cektı bir kase dolası yedım valla kim soyledı bunu bence oyle bırsey yoktur ya Allah’ın izniyle bende ilk defa suan duyuyorum