Selinoloji 24.haftamdayım. Ben hala sırtüstü yatıyorum. Sorun olur mu bilen var mı? Hatta yarım yüzüstü de yatıyorum. Kısaca sol taraf hariç her türlü uyuyorum :)
Kubrabsyg45 Selinoloji bende 23. Haftaya girdim bende yatamıyorum sağ sol ama bugün ilk defa bacak arasına yastık koyup uyudum. Ve çok rahat oldu bekkide yorgundum ondan ama. Yüzüstü sıkıntılı diyorlar ama bende dayanmıyorum arada yatıyorum
Tufutufu Selinoloji bende 23+2yim. Doktorun kendini sadece sol diye sınırlama bedenin zaten seni yönlendirir. Uyurken hareketli olman iyi dedi. Son aylarda dikkat etmek gerekiyormuş özellikle 30’dan sonra onda bile ara ara sağ sol vs yapmak iyiymiş diye biliyorumm
advice ben 27.haftama giricem az kaldı hala yuz ustu yatabiliyorum dizlerimi kırıp ama bu pozisyonda uzun süre kalmıyorum
Melodii13 Tufutufu 🤣canım 28den sonra pek uyuyamadiğın için zaten yatakta kırk kere dönüyon merak etme