Zykbrkty Kızlar ben bi şeyi çok merak ediyorum bilen yazabilirmi özel hastaneye gidiyorum 38+1 günlük hamileyim salı günü randevum var normal doğum olucak bi sıkıntı çıkmazsa alttan muayeneyi doktor mu yapıyor yoksa ebe falan mı
Sel-can Zykbrkty Ben ilkimde gece kasıklarımda sancı hissetmiştim doktora gittim sabah doktor açılmaya bakmıştı belki seninkini ebe bakabilir