Sobb yoöö, tüp bebekle hamile kaldım :() vaginal usg benim günlük rutinim idi :)) rahat olun, rahatsız hissederseniz doktorunuza söyleyin. Aksi belirtilmedikçe muayene öncesinde tuvaletinizi yapmış ve rahat olun. Çok kolay bir şey, kolaylıklar dilerim