ozlemkrts ben İnönü medipoldengeldi gidiyordum görmüştüm vardı belki size denk gelmemiştir. Ülke genelinde herşeyden öncelikleri var bunu hepimizi biliyoruz ve şahit oluyoruz ama yani onlar var diyede bize ait olan kamu hastanelerinden vazgecmekte bence pek doğru değil tabikide önemli olan annenin hangi doktorda rahat ettiği önemli olan hastahaneden çok doktor ve ekibi inanın birkaç kez kanuniye gittim bazı testler için yani insanın suratına bakmıyorlar