toydemirailesi Yarın ayrıntılı ultrasona gireceğim çok heyecanlıyım girenler biraz bilgi verebilir mi
Asu33 toydemirailesi Ben de burda bekleyeyim👧 cuma günü gireceğim ve bayağı panik yapıyorum inşallah birşey çıkmaz
deletedmom11 toydemirailesi heyecanLanma normal eco gibi düşün sadece bebeği fazla inceliyolar kalbinde delik warmı parmakları tammı kan akışı nasıl ağzı burnu gözü yerindemi hani görünüşde bi sorun warmı diye bakıyolar sağlıkla gelsin inş
Sydgrdl toydemirailesi canim benim yaklaşık yarım saat sürüyor ultrasondan bebisin herseyini tek tek ölçüyor kan akışına bakıyor o kadar güzel bişey ki renkli olarak bebisini görüyorsun harika bi duygu Allahın izniyle inşallah güzel sonuçlar alırsınız hepiniz heyecanlı ve güzel bi duygu 😍
BayanYaman toydemirailesi normal ultrasondan tek farkı bebişi daha uzun süre görüyorsun canım keşke hep ayrıntılı baksalar anayız biz özlüyoruz 😂
Busraaras Hanımlar bende yarın sabah gireceğim bu sabah girmiş olsaydım bilgi verrdim ama bende sizler gibi çok heyecanlıyım aynı zamanda rabbim korusun bebişlerimizi ayrıcada tereddütteyim köyü bişey çıkar mı dşye ☹
MuhammetBetlDoan Bende bugun gittim korkulacak birşey yok sadece biraz daha fazla inceliyorlar o kadar rabbim sağ salim kucaklarımıza almayı nasıp etsin 🤗🤗🤰🏼
Aynurgul Bende pazartesi gideceğim siz benden önce girecekmişsiniz asıl siz bana bilgi verebilirsiniz 🤗
toydemirailesi Kızlar teşekkür ederim biraz olsada rahatladım yarın girdikten sonra buraya yazacağım sizide bilgilendirecegim